piektdiena, 2014. gada 31. oktobris

31. oktobris


Oo, jā, kāda bauda strādāt dārzā, kad neviens cits nemaisās pa kājām. Cita lieta!

Vēlāk iemūžināju kadros mūsu ciematu, jo brīvprātīgo treniņam jātaisa prezentācija. Tad nu arī šeit publiskošu kādas ainas iz Vaunieres dzīves.
Vaunieres. Dārzs
Vaunieres. Darbs pie siltumnicas izveides
Vaunieres. Darbs pie siltumnīcas izveides
Vaunieres. Toones mājvieta
Vaunieres. Hotellerie
Vaunieres. Hotellerie iekšdarbi
Vaunieres. Hotellerie ārdarbi
Vaunieres. Virtuves darbi un to plānošana
Vaunieres. Vietējā alus brūvētava
Vaunieres
Vaunieres
Vuhuu, vakardienas eksperiments ar medus torti sanācis tieši tāds, kā vajag – bērnības garša...

Šodien Benjamin rādīja, ka turpmāk pie ofisa durvīm būs neliela tāfelīte, kur viņi uzrakstīs vārdu tam cilvēkam, kuram pienācis pasta sūtījums, jo citādi dažkārt viņi mums aizmirst to pateikt. Un kura vārds uz tāfeles bija uzrakstīts kā reāls piemērs? Mans! Jēē, jauna vēstule ar nelielu rudens piedevu!
Brīvdienās dosimies uz Marseille uz divām dienām ar nakšņošanu teltī. Ir jau jocīgi novembrī nakšņot teltī, bet tā kā tie ir Francijas dienvidi un laika prognoze izskatās daudzsološa, tad gan jau būs labi. Jēēē, ceļojums!!! Marseille tieši ir viena no pilsētām, ko gribēju Francijā aplūkot, un redz, pat nevajadzēs ceļam naudu tērēt... Protams, nezinu gan vai ar visu šo kompāniju spēšu pilsētu un citas vietas iepazīt tā, kā man pašai gribētos, bet vismaz gūšu iespaidu, vai gribu tur atgriezties vēlreiz...

Es pieteicos sagatavot līdzņemšanai traukus, korejiete man teica – tu tikai neaizmirsti paņem švammi un trauku mazgājamo līdzekli. Pfff... Es iebildu, ka gluži labi var izlīdzēties arī ar aukstu ūdeni un sūnām, bet pēc šīs frāzes saņēmu neizpratnes pilnu skatienu, he, he... Nu labi, tā kā dodamies ar mašīnu, tad var jau arī iepakot līdzņemšanai šīs divas visnotaļ nevajadzīgās lietas... Lai gan dodamies tikai uz divām dienām, ņemsim līdzi arī gāzes balonu, kas reāli nozīmē lieku laika šķiešanu ēst taisīšanai. Divu dienu laikā badā nevar nomirt arī ar vienkārši līdzpaņemamiem produktiem, bet te taču visi ir apsēsti ar ēšanu u atpūtas pauzēm...

Ha, ha, ha, pie vakariņu galda amerikānis man teica: „Man šķiet, ka galdu šovakar klāji tu”, es jautāju, kāpēc gan šis tā domā, uz ko viņš atbildēja: „Jo nažu asmeņi ir salikti uz pareizo pusi, nevienam citam tas nerūp.” Njā, tā jau ir, ka citi nažus samet, kā pagadās...

Ak, divi mēneši paskrējuši nemanot. Kā lai apstādina laiku???

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru