trešdiena, 2014. gada 29. oktobris

29. oktobris



Šodien vēl vairāk jutos kā mērkaķis kokā, jo nu jau bija fasādei klāt jānaglo dēļi, kam atrodoties tādā augstumā, kur citi nevar palīdzēt ar dēļa pieturēšanu, jāpagūst gan pieturēt dēli, gan pieturēt naglu, gan uzbliezt ar āmuru... Ak jā, vēl nācās mazliet paniekoties ar elektrisko rokas ripzāģi, bet lai gan šis ir ātrāks zāģēšanas variants, es tomēr dodu priekšroku parastajam rokas zāģim...

Pirms kāda laiciņa kārtojot vienu telpu armēnis atrada nelielu skaņas pastiprinātāju. Es gan neliku lielas cerības, ka tas darbosies, jo pārsvarā visas šeit atrodamās šķietami vērtīgās lietas ir sabojājušās. Bet... šodien Nils beidzot bija atradis elektrības vadu, un es varēju kasti pārbaudīt, un... un izrādījās, ka darbojas!!! Jēēē,  nu manai koklei privātais skaņas pastiprinātājs ir nodrošināts!
Franču valodas stundā (šeit gan skaidrības labad jāpiemetina, ka liela jēga no šīm „stundām” nav, es tās uztveru galvenokārt kā iespēju pamainīt vidi) pārliecinājos, ka vakar ne-dienas laikā ceptā kūka tomēr sanākusi laba, par spīti dīvainajai izkusušā sviesta kārtai, no kuras šodien par laimi vairs nebija ne miņas.

No franču valodas skolotājas mani savāca Laura, Sandrine un Chanok, lai kopīgi dotos uz „batakoa” nodarbību. No sākuma nodarbība likās ļoti interesanta, bet tuvojoties plkst. 22.00 nogurums ņēma virsroku un palika šausmīgi grūti koncentrēties nelatviskajiem ritmiem, kur caurmērā sanāk spēlēt uz dažādiem minimāli sajūtamiem atsitieniem. Vienu brīdi pat šķita, ka apkārt valda mežonīgs ritmu haoss, bet es vienkārši biju tik sagurusi, ka nespēju uzķert savu ritmu... Varbūt konkrētie ritma instrumenti īsti neatbilst manai gaumei, tomēr šķiet, ka šī varētu būt laba iespēja trenēt savu ritma izjūtu un pie viena nokļūt arī kādā mazliet citā vidē (lai gan man ļooooti patīk mana kalnainā dzīvesvieta) un redzēt jaunas sejas.




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru