otrdiena, 2014. gada 28. oktobris

28. oktobris


Man uzradusies interneta problēma amerikāņa personā – kā parasti pamodos plkst.  6.30, lai plkst. 7.00, kamēr visi vēl saldi čuč, varētu lietot internetu (tad pēcpusdienā vai vakarā nav jāgaida rindā vai arī jāstreso par to, ka kāds gaida rindā aiz manis), bet ko es ieraudzīju nokāpjot lejā pie interneta vada? Amerikāni! Labi, ka viņš pēc neilga laiciņa mani palaida, bet nu jā, viņam arī paradums celties agri un mest aci uz interneta pusi. Sasodīts.





Tāda sajūta, ka šī nebija īsti mana diena. Lai ko darītu, viss gāja šķērsām – vairākas reizes gandrīz izmetu no rokām visādas lietas, aizdambēju izlietni (īstenībā divas izlietnes), kūka izcepās ar savādu izkusuša sviesta kārtu pa virsu (pēc tam sviests iesūcās iekšā, bet nu vienalga dīvaini), bet visģeniālākais bija ugunskurs uz pannas, kurš mistiskā kārtā radās no eļļas. Nebija iemesla, kāpēc eļļai būtu jāaizdegas, bet tā vienā brīdī vienkārši uzliesmoja. Jēēj... Skats, protams, bija iespaidīgs. Man nepatīk šādas dienas. Pārsteidzošā kārtā visi ēdieni bija lietojami un tika notiesāti pa tīro. Nu labi, vienīgi kūku pārbaudīsim rīt, jo to cepu līdzņemšanai pie franču valodas skolotājas, kā nekā – iepriekšējās divas reizes viņa mūs cienāja ar kūku.





Drūmo stāvokli un nogurumu pašā vakarā aizdzina spēle „Jungle Speed”, kuras laikā beidzot pamodās Solveigas mežonīgā un uzvaras kārā daba.





Interesanti, bet šķiet, ka šī bija ne tikai mana ne-diena, bet vispārēja ne-diena, jo pavārs mazlietiņ piesvilināja lazanju, amerikānis nedaudz sevi traumēja skaldot malku un vēlāk arī apsvilināja pirkstu, korejiete visu dienu bija nogurusi un arī viena francūziete teica, ka šī ir galīgi nelāga diena...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru