piektdiena, 2014. gada 24. oktobris

23. oktobris

Ha, hā, atkal mana kulinārijas diena ar pildītām olām, visādiem dārzeņu / siera / rīsu sautējumiem, griljāžu un saldējuma kūku, kas visiem bija lielumlielais ņammmm (ho, ho, daudzi pieprasīja šito kūku uz savām dzimšanas dienām).... Kad neviens nemaisās pa kājām un var ar recepti darboties pēc savas patikas un atkarībā no noskaņojuma, visai interesants un radošs process – „hmm, kā būtu, ja pievienotu šito, hmm, varbūt arī šo? Jā, lai notiek!”... Tieši tāpēc man patīk būt virtuvē vienai, jo es sākumā līdz galam nezinu, kāds būs gala rezultāts, viss notiek darba procesa laikā un iedvesmas iespaidā. Tieši tāpēc man nepatīk dizains, bet patīk māksla, jo dizainā jau sākotnēji jābūt zināmam gala rezultātam, bet mākslā viss ir procesā un gala rezultāts bieži vien ir zināms tikai pašās beigās. Dīvains salīdzinājums, bet man likās tieši vietā.

Ooo, šodien netālu no mums lidinājās kādi padsmit ērgļi, iespaidīgs skats. Laikam tuvumā kāda aita bija atstiepusi kājas...

Kad kārtējā blāaa blāaa blāaa laikā izteicu, ka mēs pārāk daudz laika pavadām runājot par darbu, bet pārāk maz strādājam, tad vēlāk tika dzīti visādi jociņi par to, kā mani apgādāt ar lielāku darba apjomu...

Ak, šodien izbeidzās mani prieki par dzīvošanu vienai pašai istabiņā, jo no brīvdienām atgriezās istabas biedrene... Eh, man tā patīk izplesties pa visu telpu, bet ja nedzīvo viens, tad jau to nevar atļauties...  Arī klusums un miers būs beidzies. Nekad nesaprotu tos cilvēkus, kas redzot, ka otrs kaut ko lasa vai raksta, cenšas ar viņu sarunāties....

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru