otrdiena, 2014. gada 7. oktobris

7. oktobris

Šodien ar vācieti un spāni devāmies uz ciematu un pilsētu iepirkt pārtiku. Aizbraucām līdz Lus la Croix Haute, iegājām gaļas bodē un sapratām, ka neviens no mums nepaņēma produktu sarakstu, ha, ha, haaa... Labi, ka gaļas veikaliņā pasūtījums jau bija veikts un mums bija tikai jāpaņem pasūtītā produkcija. Tā nu pēc tam devāmies atpakaļ uz Vaunieres pēc iepirkumu saraksta, lai pēcāk mērotu ceļu uz Veynes.

Oi, šodien mēs dzīvojam praktiski mākonī... Visa tuvākā apkārtne absolūti pelēka, bet vakarā sākās pamatīgas lietavas...

Šodien Vaunieres pameta čehu čalis Josef, jo viņa gadu ilgušajam EBD projektam pienāca beigas.

Hi, hiii, mums te kokā aug diezgan daudz bumbieru, tā nu man šodien uznāca iedvesma izmēģināt uztaisīt bumbieru marmelādi. Īstenībā gan iedvesmu es noķēru svētdienas Sēņu festivālā, kad ieraudzīju vienu pāri tirgojam lielus marmelādes blāķus. Tad arī nodomāju, ka es arī varētu pamēģināt uztaisīt. Uff, tas gan paņēma daudz laika... Receptē gan bija minēts, ka marmelādes izveide prasīs apmēram 5 stundas laika, bet ja reiz man bija iesēdusies prātā tāda doma, tad pat tas mani neatbiedēja. Protams, recepti papildināju ar lielu daudzumu kanēļa, he, he, he.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru