pirmdiena, 2014. gada 6. oktobris

6. oktobris

Šodien turpinājām darbu pie siltumnīcas izveides – gan taisījām rāmjus logu iestiprināšanai, gan naglojām jumta konstrukciju, gan vēl visādi citādi piedalījāmies šajā procesā. Jāpiebilst, ka šī nav gluži tāda siltumnīca, kādu esmu pieradusi redzēt – vismaz kādus 4 m augsta būve no priedes baļķiem un ar mūra pamatiem.
Vaunieres

Atkal jau saskāros ar citādāku darba izpratni. Strādnieks man palūdz sazāģēt četrus vienāda garuma dēlīšus, bet gandrīz uzreiz pēc tam atskanēja sauciens „Nāciet pusdienās!”. Ja jau iesāku zāģēt, tad gribēju pabeigt līdz galam, bet garāmejošā istabas biedrene teica: „Nāc pusdienās! Nav taču jāstrādā kā tādam ķīnietim!”. Njām...

Pēc  darbiem devos uz pļavu strinkšķināt ģitāru. Kad istabas biedrene redzēja, ka visas mantas lieku mugursomā, tad smējās – vai tad es grasos kaut kur doties uz vairākām dienām? Bet nu tā ērtāk – visu sabāzt somā, nevis stiept rokā. Kamēr tur sēdēju un strinkšķināju ģitāru, uzradās traktorists, kurš veda prom siena ruļļus. Droši vien viņš padomāja, ka esmu dīvaina – sēžu viņa pļavas vidū tālu prom no pārējiem ar ģitāru, datoru, kladi, zīmuli un termosu. Hi, hi, hiii...

Hmm, kāda interesanta „Ēzeļu” versija vācu gaumē ar karošu grābšanu...

Oj, pārējo muzikālā gaume mani nobeigs – armēnis visu laiku skandina kaut kādu klubu mūziku vai krievu hiphopu, vācietes mūzika arī velk vairāk uz popmūziku ar klubu mūzikas pieskaņu.. Man paveicies, ka korejietei Eiropas iepazīšanas nolūkos telefonā ir dažāda mūzika, tai skaitā arī „The Beatles” un tamlīdzīgi. Un vēl jo trakāk, ka viņi visi ir apsēsti ar nepārtrauktu mūzikas klausīšanos, bet es esmu pieradusi izbaudīt klusumu un mūziku ieslēgt tikai dažkārt, pieskaņojot to noskaņojumam... Daaah...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru