otrdiena, 2014. gada 21. oktobris

21. oktobris

Šodien atkal tiku pie stūrēšanas braucot atpakaļ no iepirkšanās tūres pilsētā, nu jau sanāca mazliet labāk nekā iepriekš, he, he, bet tomēr vēl daudz, daudz jātrenējas...

Pēc pusdienām, lai gan bija vēl vairāk nekā pusstunda brīvā laika, devos uz dārzu, jo biju piekususi no nekā nedarīšanas. Kad Laura to ieraudzīja, viņa izbrīnīti vaicāja, kāpēc es jau dodos strādāt, kad atbildēju, ka esmu piekususi no rīta bezdarbības (nu vai tad iepirkšanās ir kāds darbs, turklāt veikali mani nogalina) un man patīk dārzs, viņa teica, ka es taču braucu ar auto, vai tad tas nebija darbs? Eh, šī franču attieksme pret darbu. Labi, ka vismaz amerikāņi ir tādi darbīgāk noskaņoti, tā nu nebiju vienīgā nenormālā, kas atpūtas laikā dodas uz dārzu darboties. Juuu, baigi forši, ka jau no paša sākuma konkrēti zinu, kas man tur ir jādara, tāpēc varu doties un darboties kaut vai brīvajā laikā, nevis kā parasti, kad zināms, ka, jā, šodien būs jāstrādā, piemēram, pie siltumnīcas izveides, taču nav konkrēti zināms, kas man tieši būs jādara, tā nu jāgaida kāds strādnieks, lai paskaidro. Bet te – kad gribu, tad eju un darbojos. Vēlāk mums pievienojās arī armēnis, bet nu.... no viņa lielas jēgas dārzā nav...

Ha, ha, Eric šodien teica, ka visi amerikāņu stereotipi par francūžiem – francūži ir slinki; francūži daudz smēķē; francūži nekad nav laikā – ir izrādījusies dzīves patiesība nevis stereotipi. Diemžēl...

Oiiii, darbs dārzā, lai arī fiziski nogurdinošs, tomēr iedeva man tādu enerģijas lādiņu visam vakaram, ka ohohoho!!! Jā, šī zemes un zāles smarža; fizisks darbs, kura laikā sajūties tik dzīvs; visu kauliņu izkustināšana; darbs, kuram var redzēt jēgu; svaigs gaiss; visa sliktā atdošana zemei, bet enerģijas uzņemšana no dabas; mmm... Kā jau vakar uz amerikāņa jautājumu, vai esmu reliģioza, atbildēju: „Mana reliģija ir daba”...  Tā ir reliģija, kas nekādi nav saistīta ar naudu vai varu, kā visas pārējās.

Vakarā centos Narek un Laura iemācīt „Aijā, Ancīt, aijā”. Viiihiii, dziesma izklausījās tik dīvaini ar viņu abu akcentiem. Bet beigu galā centāmies pat nodziedāt šo dziesmu kanonā. Vēlāk Laura sāka mācīt vienu skaistu franču dziesmu, bet tikām tikai līdz izrunas noskaidrošanai, jo tad no savām brīvdienām atgriezās vāciete ar saviem vecākiem. Eh, beidzās dzīvošana tikai čaļu sabiedrībā (abas pastāvīgās darbinieces es šajā sabiedrībā neieskaitu), kas bija tik vienkārša, mierīga un patīkama...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru