ceturtdiena, 2014. gada 11. septembris

11. septembris


Juhuhuuuu, ar nepacietību gaidu brīvdienas, kad man būs iespēja doties 2 dienu pārgājienā pa kalniem. Pārgājiens sāksies citā ciematā (kurā mēs ieradīsimies laikam jau piektdienas vakarā), kas arī pieder šai organizācijai. Viņi gan ies no sestdienas līdz otrdienai ar galamērķi mūsu ciematā, bet nu būtu dīvaini jau pirmajās nedēļās prasīt brīvas dienas... Turklāt tā kā nākošās nedēļas nogalē mūsu ciemā tiks svinēta šīs organizācijas 50. jubileja un ieradīsies ap 200 cilvēkiem, tad nu šī nedēļa nudien nav īstais laiks, lai aizšmauktu prom no darbiem.  Otra iespēja brīvdienu pavadīšanai bija doties kopā ar kanādiešiem uz tuvāko pilsētu (~ 25 km) un ezeru. Iespējams, būtu noderīgi un interesanti iepazīt pilsētu, taču... loģiski, ka pilsēta nespēj konkurēt ar kalnu pārgājienu. No mūsējiem uz pārgājienu dosies vēl tikai armēņu brīvprātīgais (ak, vai es jau minēju, ka viņš nudien franciski neko nesaprot? Jēēē!!!). Labi, ka vismaz viņš arī dosies, jo citādi es būtu viena pati starp pilnīgi nepazīstamiem cilvēkiem, turklāt tā kā mēs neejam no sākuma līdz beigām, bet vidū pārgājienu pametam, tad arī foršāk, ka kādam nav jābrauc pakaļ speciāli tikai man. Kalni, es jau nāku! Atliek tikai cerētu uz labu laiku, jo pēdējās dienās visu laiku apkārt klejo aizdomīgi mākoņi...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru