ceturtdiena, 2014. gada 4. decembris

4. decembris

Līst, līst, līst, nepārtraukti līst...

Darbojos dārzā pie sētas nostiprināšanas, bet šodien tāds slinkais noskaņojums, īpaši jau tāpēc, ka esmu noķērusi  saaukstēšanos. Bet kā nesaslimsi, ja apkārt visi (nudien VISI!!!) ir apaukstējušies...

Vakarā bija mans mini koncertiņš, kurš šoreiz nudien bija diezgan īss, jo saaukstēšanās dēļ nevarēju padziedāt, bet instrumentālo skaņdarbu diži daudz pagaidām nav, tā ka atlika vēl kaut ko pieimprovizēt klāt, bet šķita, ka visiem tāpat patika. Pusaudžu grupas vadītājam bija līdzi ģitāra, tā nu viņš centās man piespēlēt klāt. Man patika, kā mums kopā skanēja, jo ģitāras stīgas piedod tādu zemāku un gruntīgāku skanējumu. Pēc mana koncertiņa grupas vadītājs turpināja spēlēt ģitāru un savā sasodīti lieliskajā melnādaino balsī dziedāt dažādas jaukas dziesmas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru