ceturtdiena, 2015. gada 4. jūnijs

4. jūnijs

No rīta vēl pēdējās diskusiju aktivitātes, bet tad jau teritorijas sakopšana, kopīgas pusdienas un skumjais „atā, atā!” teikšanas brīdis. Šoreiz nudien skumjš, jo skaidrs, ka lielāko daļu cilvēku vairāk nekad nesatiksim... Mūsu ceļi uz brīdi krustojās, bet nu atkal šķiras, lai katru aizvestu citā virzienā...



Neskaitot satiktos cilvēkus, lielākais ieguvums no šī brīvprātīgo treniņa, bija apjausma, ka EBD nav tik daudz brīvprātīgais darbs (ja nudien gribēju darīt ko tiešām noderīgu sabiedrībai vai videi, tad laikam vajadzēja pieteikties kādā ANO brīvprātīgo programmā vai doties uz Āfriku), kā tieši neformālā izglītība („non-formal education”). Ja uz manu EBD projektu skatās no šāda aspekta – tad nudien esmu daudz ieguvusi. Ak jel, kāpēc šī apjausma nāca tik vēlu un tik ilgu laiku pavadīju lauzot galvu par EBD projekta lietderību?


Vēl no rīta pamostoties man nebija ne jausmas, kur es vakarpusē būšu –  vai nu kopā ar Le Fai grupu došos uz Vaunieres, vai nu palikšu „VirVolt” līdz svētdienai (kad pēc Paris iepazīšanas tie Vaunieres brīvprātīgie, kas nedodas pa tiešo brīvdienās, brauks atpakaļ uz ciemu), vai nu došos kopā ar „La Maison des Bateleurs” brīvprātīgajiem uz viņu vietu. Beigu galā devos līdzi „La Maison des Bateleurs” brīvprātīgajiem sešu stundu braucienā uz Montendre, lai rīt ar vācu brīvprātīgo Fabian dotos kempingot manā laikam jau mīļākajā Francijas vietā – Dune du Pilat. 


Vakar prasīju Sylwia, vai viņa man gribētu pievienoties izbraucienā uz Dune du Pilat, bet viņa teica, ka pēc divām nedēļām ar visādiem treniņiem viņa ir tā piekususi, ka grib atpūsties mājās. Viņa ieteica uzjautāt Fabian no viņas delegācijas, jo viņam patīk pārgājieni dabā, turklāt pēc atvadām no amerikānietes, kas bija viņa labākā draudzene, viņš gan jau labprāt gribēs izvēdināt galvu. Arī pats Fabian man vakar bija teicis, ka brīvdienās labprāt kaut kur dotos prom no mājas, bet negrib tērēt daudz naudas. Tā nu šorīt piedāvāju Fabian doties man līdzi, un viņš uzreiz piekrita, un tā nu mani nedēļas nogales plāni tapa skaidri. Forši!!! Piedzīvojumi, mēs jau nākam!
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru