pirmdiena, 2015. gada 29. jūnijs

29. jūnijs

Vasaras sezona nāk lieliem soļiem (tikai nedēļa palikusi, līdz te sāksies baigais ņigu ņegu), tāpēc šodien visiem bija paredzēts post Hotellerie, bet man par brīnumu Laura jautāja, vai es labāk gribu strādāt dārzā. Vai dieniņ, nu kas tas par jautājumu! Ja man jāizvēlas starp telpu tīrīšanu vai dārzu, protams, ka izvēlos dārzu!!!

Ņamm, upenes!

Visu laiku centos saprast, kam man jāpateicas par to, ka iepriekšējo nedēļu lielākoties biju riktīgi labā noskaņojumā. Šodien man pieleca – jo visu nedēļu trenējos koncertam un katru dienu spēlēju gan kokli, gan dziedāju. Tieši dziedāšana bija šis labā garastāvokļa iemesls. Neba velti ieteikums dziedāt tik bieži atrodams latviešu kultūrā.

Šovakar pie mums ciemos ieradās daļa no Le Fai brīvprātīgajiem. Visu vakaru nopļāpāju ar čali no Somijas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru