svētdiena, 2015. gada 25. janvāris

25. janvāris


Ārā plosījās tik pamatīgi viesuļi, ka nemaz negribējās savu degunu bāzt laukā... Tā nu ieviesu kārtību istabā (ai, tik briesmīgi apzināties, ka kopš marta vairs nebūšu viena savā istabā), bet pēc tam pabeidzu lasīt amerikāņa aizlienēto žurnālu. Pat Narek ieraugot, ko lasu, nobrīnījās un nošausminājās, ha, ha, ha. Es tikai nesaprotu kāpēc, jo žurnālā bija daudzi ar pārgājieniem saistīti raksti, neba jau par šaujamieročiem es lasītu... Šis gan bija tāds „īstu vīru” žurnāls, bet man vairākās vietās bija jāsmejas, piemēram, vienā rakstā čalis sūdzējās par to, ka naktī smiltis jūras krastā paliek pārāk aukstas un cietas, bet viņš gulēja teltī ar guļammaisu un tūristu paklājiņu, kamēr es šito prieku esmu izbaudījusi bez telts un bez guļammaisa; rakstā par pēc iespējas vieglāku somas sapakošanas metodi čalis divu dienu pārgājienā līdzi ņem prīmusu, katlu, utt., nu vai tiešām tas ir nepieciešams, bez tā taču var iztikt; tajā pašā divu dienu pārgājienā ņem līdzi ūdens filtru, kamēr man nav iebildumu dzert no dabīgām ūdens tilpnēm tā pat vien... Njā...



Šodien tiku pie vēl vienas lasāmvielas – Eric man aizlienēja paša jau izlasītu grāmatu. Tagad man lasāmviela kādam laiciņam pietiks...



Vakarā kopīgi taisījām suši. Ja iekšā netūca jēlu zivi, tad nav nekādas vainas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru