svētdiena, 2015. gada 8. marts

8. marts


Lielāko dienas daļu pavadīju šrubējot un pārkārtojot savu (ak, pēdējais vakars, kad istabas apzīmēšanai varu lietot vārdu „sava”) istabu, jo rīt ieradīsies mana jaunā istabas biedrene Clemence no............ Francijas. Garlaicīgi, varēja būt no kādas eksotiskākas valsts... Bet ceru, ka vismaz būs foršs cilvēks. Rīt ieradīsies vēl viens ilgtermiņa brīvprātīgais, un arī viņš būs no Francijas. Un kamēr šeit uzradīsies divi jauni brīvprātīgie, ar ko kopā pavadīšu visu savu atlikušo EBD termiņu, es, Lisa un Narek pašā rīta agrumā dosimies uz EBD vidustermiņa semināru. Lieliski – man uzrodas istabas biedrene, bet es pat nebūšu uz vietas, lai ierādītu, kas ir mans, un ko var lietot viņa... Eh...
Francija, Vaunieres - Solveiga piekususi no tīrīšanas darbiem
Ha, ha, ha, taisni jāsmejas, kad cilvēks, ieraugot uz manas grīdas vasaras sandeles, brīnās, vai tās ir manas, jo līdz šim bija domājis, kas es staigāju tikai kedās vai basām kājām... Labs!

Pēc nogurdinošajiem istabas organizēšanas darbiem devos laukā izvēdināt visus putekļus no galvas un pārmaiņas pēc izlēmu doties uz vienu līdz šim neapmeklētu pļavu, ko vakar pamanīju no pavisam cita paugura. Šitā pļaviņa izrādījās dikti jauka vieta – neviens tur nedodas, kluss un mierīgs, saulīte varen ilgi spīd un patīkami silda... Turklāt pa ceļam uz šo pļaviņu es atradu... PAVASARI!!!
Francija, Vaunieres
Francija, Vaunieres
Francija, Vaunieres
Francija, Vaunieres
Vakarā uztaisīju plakātu jaunās istabas biedrenes neklātienes sagaidīšanai un pielipināju ārpusē pie manām durvīm virs plakāta, ko sen atpakaļ Chanok taisīja manai sagaidīšanai. Pakoju somu rītdienas semināram, un bija jau gandrīz 01:00, kad izdzirdēju tādu kā skrabināšanos aiz durvīm. Durvis nebija lāga aiztaisītas, tāpēc tās mazliet atvērās vaļā un es izdzirdēju: „Vai, piedod!” no vācietes mutes. Hmm... Atvēru durvis pilnībā vaļā un brīnījos, ko gan viņa dara gar manām durvīm. No ieraudzītā skata biju manāmi šokēta – Clemence sagaidīšanas plakāts bija pārlipināts zem manis sagaidīšanas plakāta. Es neizpratnes pilna prasīju vācietei: „Ko tu dari?”. Viņa atbildēja: „Man šķiet, ka šādi izskatās labāk!”. Ko??? Protams, iepriekš plakāts bija uzlīmēts solveidziski slīpā un nekārtīgā stilā, tagad tas bija vāciski perfekti garlaicīgā stilā paralēli otram plakātam, bet šādi Clemence sagaidīšanas plakāts bija manāmi par zemu, un radīja iespaidu, ka tikšu sagaidīta es, nevis viņa. Bet ne par to ir runa. Pat ja šis būtu koplietošanas plakāts (piemēram, par kādu koncertu/festivālu/...), kuru es būtu piekabinājusi koplietošanas telpā, un ja kāds man neko nejautājot to vienkārši pārvietotu, tas liktos maķenīt dīvaini. Pat ja vāciete pieklauvētu pie manām durvīm un teiktu: „Zini, man šķiet, ka novietojot plakātus citā veidā, tie izskatītos labāk!” tas šķistu savādi un es pateiktu: „Paldies par tavu viedokli!” un neņemtu to galvā. Bet šis izgājiens man bija pilnībā neizprotams. Kā var ienākt prātā nakts vidū grābstīties gar MANIS taisītu plakātu, ko es esmu piestiprinājusi pie SAVĀM durvīm un kas ir paredzēts MANAI istabas biedrenei??? Es nudien nesaprotu... Man šāda doma nekad pat prātā neienāktu... Bet bija viens mazs prieciņš, hi, hi, hi... Vērojot pāri palikušos taukainos pleķus plakāta iepriekšējā atrašanās vietā, vāciete man jautāja: „Ar ko tu plakātu biji piestiprinājusi? Vai tā bija.... košļene??”. Ha, ha, ha, tā ir, ka grābstās kur nevajag, jā, tā bija košļene (tik vēlu vakarā ofisā, protams, neviena nebija, un man nebija nekā cita, ar ko plakātu piestiprināt)!!! Oi, es par šito joku smējos tik skaļi, ka pusaudze no blakus istabas sauca, lai es uzvedos klusāk... 
Francija, Vaunieres

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru