otrdiena, 2015. gada 31. marts

31. marts

Iepirkšanās diena un lielā virtuves spodrības diena. Franču darba paradumi (pareizāk gan teikt – slaistīšanās paradumi) vienu dienu mani nobeigs. Mazliet pastrādā un - laiks pauzei! Mazliet atkal pastrādā un – laiks beigt, rītdien izdarīsim līdz galam! Āāāāā, traks var palikt! Kā var būt tik slinka tauta??

Ha, ha, ha, šodien skriešanā man pievienojās mūsu sešpadsmitgadīgā večiņa Toones. Līdz galam gan viņa nepavilka, bet vispār turējās braši. Taisni jābrīnās, kur šitai suņu omei tāda enerģija dažkārt sēž iekšā! Vienā vietā, kur jāšķērso šķembu nogruvums, es šausminājos – „Ja Toones netīšām paslīdēs, es taču viņu nekādi nevarēšu izglābt! Ar savu skriešanu vēl netīšām nobeigušu mūsu suņuku!”, bet par laimi viss beidzās veiksmīgi.

Mani papīra eksperimenti pabeigti. Hmm, nebiju domājusi, ka pašam uztaisīt papīru īstenībā ir tik vienkārši. 
Francija, Vaunieres

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru