pirmdiena, 2015. gada 23. marts

23. marts



Pff, lielā inventarizācija, lai pirms vasaras varētu ieviest kārtību lietu izvietojumā un saprast, kas jāiegādājas, kas jāsalabo, utml. Darīju to kopā ar Clemence, tādejādi iepazīstot viņu labāk. Atklājās, ka mums ir daudz kopīgu lietu, bet diemžēl frančiem raksturīgais slinkums un nesteidzīgums piemīt arī viņai.

Paralēli inventarizācijai pabeidzām arī siltumnīcā esošo kārbu piepildīšanu ar zemi. Ak, zeme, zeme, zeme un sliekas!

Pēc visiem dienas darbiem izdomāju mest savu spītīgumu (ha, dažs labs uzskata, ka esmu viens no ietiepīgākajiem jebkad satiktajiem cilvēkiem) pie malas un pamēģināt... skriešanu. Kad iepriekš amerikānis vairākas reizes centās mani pierunāt doties skriet, es visu laiku atrunājos: „Nē, nē, nē, skriešana nav man! Es nekad ar to neesmu nodarbojusies, pēc pāris metriem būšu aizelsusies, sirds dauzīsies kā negudra un sānā iemetīsies dūrējs. Nē, nē, nē!”. Bet šodien tādā pavasarīgā gaisotnē, kad piedevām pats lielais skrējējs ir citā delegācijā brīvprātīgo apmaiņas ietvaros, es izlēmu mest pie malas spītīgumu un pamēģināt. Galu galā – dzīvoju vietā ar izcili svaigu gaisu, taka ir klāta ar akmeņiem un zemi, nevis neveselīgi gludu asfaltu, maršruts sanāk augšup lejup, augšup lejup. Ideāla vieta skriešanai. Es nudien domāju, ka pēc pāris metriem vairs nevarēšu ne pavilkties, bet.... aizskrēju līdz pat ūdenskritumam (šajā virzienā skrējiens sanāca vairāk lejup), jutos lieliski un izlēmu arī atpakaļceļu skriet. Atpakaļceļš gan sanāca pret kalnu, tāpēc taisīju daudz mazu atelpas un ūdens iemalkošanas pauzīšu, bet beigu galā izcīnīju cīņu ar sevi un aizskrēju līdz takas galam. Sajūta pēc tam – lidojums!!! Kopumā, kopš pametu māju un atgriezos tajā, iztērēju vienu stundu. Priekš normāla skrējēja – smieklīgi ilgs laiks. Taču sev par lielu pārsteigumu es noskrēju daudz vairāk, nekā vispār spēju iztēloties, un pat ne mirkli sānā neiemetās dūrējs. Šķiet, ka būšu sev atradusi jaunu hobiju, jo pavasarī to tik vien gribas darīt, kā izkustēties. Jā, dažkārt nenāk par skādi stūrgalvību maķenīt pabīdīt malā. Skrienam!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru