svētdiena, 2015. gada 5. jūlijs

5. jūlijs

Jau agri no rīta devāmies iepazīt Bern. Skaista pilsēta ar daudz strūklakām un arkām māju pirmajos stāvos. Patīkamas arhitektūriskas pārmaiņas no Francijas, bet kopumā – pilsēta kā pilsēta, nekā dikti īpaša. Turklāt tas karstums, tas KARSTUMS vienkārši beidza mani nost.
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern - gribētāji var iejusties strūklakas statujas ādā
Šveice, Bern - gribētāji var iejusties strūklakas statujas ādā
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Šveice, Bern
Pēc pilsētas izpētes ieturējām ēnainu pikniku, bet tad jau bija laiks doties ceļā uz dzelzceļa staciju. Kamēr atradām vietu, kur novietot auto, gandrīz vai nokavēju vilcienu. Nu ko, atkal jau bija jāsaka „Atā, atā!” savējiem, vien šoreiz uz daudz īsāku laiku.


No Bern devos ceļā uz Geneve, kur jau atkal 15 minūšu laikā bija jāpaspēj iesēsties nākošajā vilcienā uz Grenoble, pēc tam no Grenoble ar vilcienu devos uz Lus la Croix Haute. Šoreiz pārbrauciens noritēja bez jebkādām ķibelēm, ja neskaita šaušalīgo karstumu vilcienos par spīti kondicionēšanas sistēmai. Man pat šķiet, ka šitādā karstumā atvērts logs ar vēja plūsmu darbotos daudz labāk par kondicionieri.

Iepriekš biju sarunājusi, ka stacijā mani ar mašīnu savāks Eric. Kad izkāpu no vilciena, pabrīnījos, ka viņš vēl nav ieradies, jo vienmēr visur ir laicīgi. Hmm... Vilcienā biju saņēmusi zvanu no nepazīstama franču numura, kuram gan nepaspēju atbildēt, kamēr izķeksēju telefonu laukā no ķešas. Tagad sāku domāt, ka varbūt zvanītājs bija kāds no Vaunieres un izlēmu atzvanīt. Neatbildēja. No balss pasta sapratu, ka tas ir Benjamin telefona numurs. Tātad viņš droši vien gribēja teikt kaut ko sakarā ar manis savākšanu no stacijas. Sāku domāt, ka varbūt grupu ierašanās dēļ ciemā nebija brīvas mašīnas ar ko mani savākt vai kas tamlīdzīgs. Izlēmu pagaidīt 20 minūtes, mēģināt sazvanīt Benjamin vēlreiz un mēģināt sazvanīt ciemu. Laiks pagāja, bet neizdevās sazvanīt nevienu no numuriem. Izlēmu, ka došos lejā uz šoseju un mēģināšu nostopēt kādu mašīnu, kas varētu aizvest līdz pagriezienam uz mūsu ciemu, jo špegot 15 km ar smagu somu plecos lāga negribējās. Jau 7 km augšup pa ciema ceļu būs pietiekoši. Sandeles nomainīju pret pārgājienu apaviem, iegāju stacijā uzjautāt, vai var dabūt ūdeni, jo mana ūdens pudele bija jau gandrīz pilnībā tukša, un tad čāpoju lejā uz šoseju. Nospriedu mēģināt stopēt kādas 20 minūtes, un ja līdz tam laikam tas nebūs izdevies – tomēr čāpot visu garo ceļu līdz ciemam ar kājām. Kolīdz biju nogājusi uz šosejas, pamanīju, ka tuvojas tāds kā busiņš no mūsu ciema, tikai ar absolūti nepazīstamiem cilvēkiem tajā. Atvērās logs, un sieviete prasīja, vai es dodos uz Vaunieres. Izrādījās, ka viņa ir viena no „workcamp” vadītājiem un kopā ar savu vīru ieradusies uz staciju savākt divus turku puišus un pie reizes arī mani. Vai, cik priecīgi, ka tomēr nevajadzēs kātot tik garu ceļu! Pirms devāmies uz ciemu, bija gan vēl jāsagaida turku puišu vilciens.

Kad atgriezos ciemā, uzreiz uzradās amerikānis, kurš teica, ka Benjamin nebija ļāvis viņam ņemt mašīnu un braukt man pretī, jo sievietei tāpat vēlāk (gandrīz stundu vēlāk par manu vilcienu) bija jāsavāc abi turki. Eric gan bija centies Benjamin ieskaidrot, ka es taču nezināšu, ka man stacijā jāgaida, uz ko Benjamin bija atteicis, ka Eric var mēģināt mani sazvanīt un man to pateikt. Nezin kāpēc amerikānim mani sazvanīt nebija izdevies... Varbūt biju ārpus zonas (šajā vilciena maršrutā tā ir bieža parādība)...

Uhh, pilns ciems ar nepazīstamām sejām.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru