otrdiena, 2015. gada 21. jūlijs

21. jūlijs

Šodien visi kopīgi devāmies uz upes krastu, lai meklētu ūdens nogludinātus kokus, no kuriem vēlāk varēs gatavot dekorācijas augustā notiekošajam festivālam „Melting Potes”. Vasaras sezonā katru otrdienu ir kolektīvais darbs, kad visi kopīgi veic vienu uzdevumu. Vakarā atkal darbojos „Taverne”.

Tā kā bija radušās aizdomas, ka lielākā daļa dabūjuši kādu vīrusu no dzeramā ūdens, tad vakar tajā tika ieliktas ķimikālijas, kas neitralizē visas baktērijas, savukārt šodien ieradās ūdens pārbaudes speciālists un paņēma analīzes. Pagaidām gan labāk ūdeni vārīt. Man gan kaut kā negribas ticēt, ka vaina ūdenī, jo pēdējā laikā karstuma dēļ es dzeru ļoti, ļoti daudz ūdens. Hmm... Nu nezinu, nezinu, man jau šķiet, ka tas drīzāk kāds parasts vīruss vai netīri trauki... Man tā trauku mazgāšana ūdens bļodās nekad nav likusies īpaši sanitāra, it sevišķi tik karstā laikā un ar tik lieliem cilvēku apjomiem. Ja pašu mazgāšanu ūdens bļodā es vēl varu akceptēt, tad skalošana ūdens bļodā gan man liekas nekam nederīga.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru