ceturtdiena, 2015. gada 16. jūlijs

16. jūlijs


Šodien pa ilgiem laikiem darbojos virtuvē. Kopš vasaras sezonas sākuma kā pavārs te ir ieradusies Felicitas, kas ir Francijā dzīvojoša vāciete un jau n-to vasaras sezonu piestrādā mūsu ciemā kā ēdienkartes plānotāja un virtuves darbu vadītāja. Ar viņu kopā prieks strādāt, jo viņa virtuvē ir super organizēta un perfekti sadala darbus, kas nebūt nav viegli, ja virtuvē vienlaicīgi atrodas vesels lērums cilvēku. 



Šodien pārtraukumā amerikānis stāstīja, ka dārzā bija strādājis kopā ar vienas pusaudžu grupas vadītāju, kas dārzā bija ar mani vakar un viņa bija jautājusi: "Kur ir tā jaukā krievu meitene?", uz ko Eric bija iebildis, ka vispār jau es esmu no Latvijas, kas nebūt nav Krievija. Viņš pēc tam smējās: "Vari teikt man paldies, es biju kā NATO!". Ha, ha, ha, nudien...



Pēcpusdienā ar Clemence braucām pie Nils mammas, kura mums sabīdīs plakātu printēšanu, lai pārliecinātos, vai printējot viss izskatīsies tā, kā tam jāizskatās. Ho, ho, ho, viņas mājas atrašana gan nebija viegls uzdevums. Izbraukājām divus kalnu meža ceļus, viens bija tik šaurs un tik stāvs, ka atmuguriski Clemence baidījās braukt, un nācās braukt uz priekšu, līdz atradām kādu vietu, kur apgriezties. 

Pie mums tāds karstums un sausums, ka prefektūra atsūtīja e-pastu ar aizliegumu kurināt ugunskurus pat tam speciāli iekārtotās vietās. Bēdīgi. Kas gan tā par vasaru bez ugunskuriem...



Tā kā pieaugušo "workcamp" šonedēļ noslēgsies, tad šovakar bija krievu meiteņu pagatavotas "krievu vakariņas" ar rasolam līdzīgiem salātiem un boršču. Un... krievu mūziku fonā. Ak, vecā labā kino mūzika... Kā Alina smējās, šķiet, ka es vecās krievu kino filmas pārzinu pat labāk nekā viņa. Kādā brīdī pie manis pienāca Laura un prasīja, vai es zinot kādas tradicionālās krievu dejas. Ko?? Kāpēc lai es zinātu tradicionālās krievu dejas? Šito jautājumu nudien nesapratu...



Pēc vakariņām bija deju ballīte, bet tā kā mūziku izvēlējās pusaudži, tad manā izpratnē tā nebija nekāda mūzika. Tad nu kopā ar daļu pieaugušo workcamp cilvēkiem - divām krievietēm, itāli, francūzi - un vienu spāņu čali (kurš no septembra šeit būs kā brīvprātīgais, bet tagad atbraucis izpētīt šo vietu) spēlējām visādas galda spēles. Bija jautri!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru