sestdiena, 2015. gada 18. jūlijs

18. jūlijs

Rīta agrumā devos pamāt „Atā!” krievu meitenei Alina. Eh, parasti, kad šejieni pamet pusaudžu grupas, iekšēji uzgavilēju: „Juhūū! Nu būs mierīgāka dzīve”, bet ar pieaugušo „workcamp” tas ir citādāk. Skumīgāk.

Šodien visi kopīgi (es, Narek un viņa armēņu draugs, Eric, Lea, Clemence, 2 pusaudži, Ludo, jaunais ofisa darbinieks un viņa draudzene) devāmies nelielā izbraucienā. Pirmais pieturas punkts bija pilsētā Die notiekošais tirdziņš, kurā varēja atrast gan dažādu amatnieku darinājumus, gan vietējos pārtikas produktus, gan dažādas hipijiskas drēbes no austrumiem. Amerikānis ir apsēsts ar kulināriju un man bieži uzdod visādus jautājumus par ēdieniem, tāpēc viņš zināja, ka nekad neesmu ēdusi svaigas vīģes, vien žāvētas. Ieraudzījis svaigas vīģes, viņš iebļāvās, ka man tās noteikti jānogaršo un viņš pāris nopirkšot. Es pat nekad nebūtu iedomājusies, ka tās ir vīģes. Ņammm, garšoja labi.
Francija, Die - Narek aizņēmās kameru, lai uztaisītu selfiju
Francija, Die
Francija, Die
Francija, Die
Francija, Die - svaigas vīģes
Francija, Die - svaiga vīģe pārgrieztā veidā
Pēc tam devāmies uz vienu netālu esošu upi, kur atkal jau Eric centās man parādīt ko jaunu, šoreiz – mācīja lecināt akmeņus pa ūdens virsmu. Nu nav man talanta šajā jomā, nav...
Francija
Pēc veldzēšanās upes krastā devāmies uz Bernave, kur notika brīvdabas festivāls. Diemžēl koncerts būtu tikai vakarā, bet mums uz to laiku jau jāatgriežas ciemā, jo ierodas jauna grupa. Ļoti, ļoti hipijisks festivāls. Pat pārāk hipijisks. Iemetām aci „free shop”, bet es neko prātīgu neatradu, vien paguvu uzjautrināties par Eric "atradumu" - stereotipiski amerikānisku vesti.

Francija, Bernave
Francija, Bernave - amerikāņa "atradums"

Francija, Bernave
Francija, Bernave
Pēēhh, joprojām turpinās briesmīga cepoņa. Daļu ceļa pavadījām braucot ar atvērtām busiņa durvīm, lai nav tik sutīgi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru