piektdiena, 2015. gada 28. augusts

28. augusts

Šķiet, ka šo varu oficiāli pasludināt par lielo raudāšanas un apskāvienu dienu.

No rīta lietoju internetu, kad tāda paša nolūka vadīts man blakus apsēdās Eric. Viņš sāka raudāt, ka drīz vien es būšu prom, un ciems bez manis būs vien pāris tukšas ēkas. Un tieši šādi iesākās mūsu raudāšanas maratons visas dienas garumā (bez jokiem). Es teicu: „Dodamies laukā!”. Uzrakstīju zīmīti, lai pārējie nesatraucas, un par spīti tam, ka bija darbadiena, devāmies uz mežu. Kādas septiņas stundas pavadījām bērnu nometnes celtajā zaru būdā, aizčāpojām uz manu foto punktu, bet tad izlēmām doties uz ciemu, paņemt mašīnu un aizbraukt ciemos pie Cedric. Visas asociācijas mašīnas bija paņemtas, bet mums izdevās sarunāt ar Patrick, ka varam aizņemties viņa personīgo auto. Cik ironiski – visi cilvēki domāja, ka mēs bijām kalnu pārgājienā, bet ko mēs īstenībā darījām? Eh... Kāda sagadīšanās – braucot lejup pa ceļu, mums pretī brauca tieši pats Cedric. Piestājām un uz viņa jautājumu: „Kur jūs dodaties?”, atbildējām, ka vispār jau dodamies ciemos pie viņa. Cedric teica, ka viņš grib Vaunieres aizņemties pāris darba rīkus un tad dosies uz savu māju. Uztvēru šo nejaušo satikšanos kā  zīmi, ka tā bija laba doma – doties pie Cedric. Tā nu vispirms aizbraucām uz Lus la Croix Haute nopirkt kādu ciema kukuli un tad devāmies ciemos pie Cedric. Cedric mierīgā un pozitīvā aura bija tieši tas, kas mums bija šodien vajadzīgs. Tik jauks vakars Cedric dārzā.... Es pat tīri labi sapratu viņa franču valodu. Bet pēc tam – skumjas atvadas.

Vēlāk piestājām upes krastā, lai turpinātu raudāšanas maratonu. Man jau sāka likties, ka drīzumā būšu izsmēlusi visus asaru krājumus. Tā apziņa, ka nekad vairs nekas nebūs tā kā līdz šim, ir vienkārši galinoša. Es visas dzīves laikā kopā ņemot neesmu raudājusi tik daudz, kā šodien. Un es pat vēl nekur nebraucu prom. Tikai ļoti, ļoti drīz...

Pēc atgriešanās ciemā paēdām kopīgas vakariņas, bet tad es devos sākt pakot somas. Neiespējami grūts uzdevums. Šī istaba bija manas mājas veselu gadu, un tagad man tā ir jāiztukšo?? Eric man piebiedrojās, jo es vienkārši nebiju spējīga  to darīt viena.

Vēlāk devāmies gulēt laukā zem zvaigžņotām debesīm. Pēdējo reizi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru