svētdiena, 2015. gada 5. aprīlis

5. aprīlis

Dīvaini, bet šeit neviens nesvin Lieldienas. Ciemā neviens nav īpaši reliģiozs, tāpēc ar kristietību saistītās Lieldienas netiek svinētas, savukārt visas pagāniskās tradīcijas ir zudušas. Protams, es būtu varējusi krāsot olas un uzrīkot kādas olu kaujas, bet... man pašai pēdējos gados nebija īsti skaidrs, ko tad mēs svinam. It kā pagāniskos saules atgriešanās svētkus, bet tajā pašā laikā darījām to ar kristietības svētkiem saistītā datumā. Nav loģikas. Svinēt svētkus vienkārši svinēšanas pēc? Nē, tas nav man.

Šodien pabeidzu lasīt Eric Blehem sarakstīto grāmatu „The Last Season”. Sasodīti lieliska grāmata. Vēl jo lieliskāka tādēļ, ka balstīta uz absolūti patiesiem notikumiem par reālu personu. Grāmata, pēc kuras izlasīšanas devos laukā divarpus stundu garā pastaigā augšup gar upes krastu, jo vienkārši nespēju nosēdēt iekšā par spīti nemīlīgajam un aukstajam laikam. Man bija jādodas laukā un jāatklāj kādas jaunas vietas. Citādāk nebija iespējams. Grāmata, kas liek domāt, daudz domāt. Bet grāmatas rādītie jautājumi ir tik milzīga mēroga, ka tos īsti nav iespējams aptvert un sev uzdot. Tāda iekšā sēdoša sajūta, ka ir tik daudz lietu, ko apdomāt, ka tu nespēj mierā nosēdēt, bet tas ir kaut kas lielāks, nekā saprāts spēj aptvert. Jā, varbūt tieši grāmatas iespaidā pagājušajā nedēļas nogalē izlēmu aizšmaukt uz citu valsti, ej nu sazin. Man tik ļoti patīk šāda veida grāmatas – saistītas ar dabu, piedzīvojumiem, balstītas uz patiesiem notikumiem. Es pat teiktu, ka šī noteikti ir viena no visu laiku labākajām grāmatām, ko esmu lasījusi. Nelieli citāti no grāmatas:

„I wish only to be alive and to experience this living to the fullest. To feel deeply about my days, to feel the goodness of life and the beauty of my world, this is my preference.”

„Why does a flower, a tree, anything exist? Because the universe would not be complete without it.”

„The sky is the limit.”
Francija, Vaunieres
Francija, Vaunieres
Francija, Vaunieres
Francija, Vaunieres
Ak, mani šodien pierunāja noskatīties vēl vienu filmu – „Fight Club”. Ho, ho, dīvaina filma ar ļooooti negaidītu notikumu pavērsienu, reti gadās tik neparedzamas filmas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru