svētdiena, 2015. gada 5. aprīlis

4. aprīlis

Ņemot vērā, ka iepriekšējā nedēļas nogale bija iespaidiem ļoti piesātināta (mana fiksā ideja par Geneva), tad šajā nedēļas nogalē izlēmu vairāk paslaistīties pa ciemu. Palasīt grāmatu, doties nelielā skrējienā, noskatīties līdz galam triloģiju „The Lord of the Rings”. Jā, kad šīs filmas skatījās visi, man likās, pfff, kārtējā pasaku filma, kurā nekā prātīga droši vien nav, tikai popularitātes uzpūsts burbulis. Kaut kā man garām paskrēja fakts, ka filmas pamatā esošās grāmatas ir teju literatūras klasika. Jau kādu laiku amerikānis centās iestāstīt, ka man obligāti jāizlasa šīs grāmatas (oriģinālvalodā!) vai vismaz jānoskatās filmas (bet noteikti – pilnā versija, nevis kinoteātros publicētā). Protams, ka filmas dabūt bija vienkāršāk (paldies, Kristīn!), tā nu šodien „The Lord of the Rings” maratonam pielikām punktu. Nudien labas filmas, dažkārt laikam nenāk par skādi atmest domas „ja visiem patīk, tad nekas labs nav sagaidāms”.

Inga, es nojaušu, ka tu lasi šo blogu. Atceries LOGUS? Šovakar bija apmēram tāpat (vai varbūt, ak, manu dieniņ, vēl trakāk!) tikai ar ZUPU. Nopietni. Es visu vakariņu laiku un pat pēc tam līdz asarām smējos par zupu. Precīzāk – par zupas izskatu, jo pati zupa bija varen garda.  Vai jums bieži gadās līdz asarām smieties par zupu? Laikam jau nē. Traki. Traki. Traki. Amerikānis pagatavoja tradicionālu klimpu zupu no viņa puses, bet tās klimpas... manā izpratnē pēc klimpām gluži neizskatījās. Iemetot aci zupas katlā, pavērās skats uz purvam līdzīgu substanci, kur pa virsu kā tāda sala akača vidū peldēja viena milzīga klimpa, izpletusies teju pa visu katla diametru. Es vienkārši nevarēju nesmieties. Tiklīdz vakara gaitā kāds ierunājās par zupu, es atkal izplūdu smieklos līdz asarām. Par spīti smieklīgajam izskatam (nu labi, būsim godīgi, nevienam citam zupas izskats nešķita smieklīgs), zupa bija pat ļoti garšīga. Labi, ka tā, citādāk šitik traki smieties par zupu un beigās pateikt, ka tā lāga negaršo, nebūtu diez cik jauki. Nu ko, būs man vēl viens vārds „zupa”, kurš tāpat kā „logi” spēj radīt neizskaidrojamu smieklu lēkmi. Ho, ho, ho, ho, ho!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru