svētdiena, 2015. gada 12. aprīlis

12. aprīlis



Pamodos ar skaļu „SASODĪTS!!!”, kas pārauga vēl jo skaļākā „SASODĪTS, SASODĪTS, SASODĪTS!!!”, kad paskatījos spogulī. Šiten ir gana daudz odu, divi negantnieki pa nakti mani bija sakoduši uz acs augšējā un apakšējā plakstiņa, tādēļ no rīta lāga aci nemaz nevarēju atvērt, nemaz nerunājot par to, ka izskatījos kā vecs dzērājs. Lielisks dienas sākums.

No rīta aizgājām uz ciema centru, kur bija paredzēts koncerts. Cerējām uz ko spāniski (kā vēlāk vakarā teica mūsu saimnieks, pēdējās divās nedēļās tur nudien tika spēlēta spāņu mūzika), bet šodien grupa spēlēja dažādu populāru dziesmu kaverversijas, kas mums nešķita diez ko interesanti, tāpēc ātri vien devāmies uz pilsētu.

Spānija, La Floresta
Spānija, La Floresta
Spānija, Barcelona



Plāni mums bija diezgan nekonkrēti. Mūsu galamērķis bija Raul ieteiktais Montjuick parks, no kura paveroties skats uz pilsētu. Pa ceļam uzgājām skaistu strūklaku un gana iespaidīgu vietu.

Spānija, Barcelona
Spānija, Barcelona
Spānija, Barcelona
Spānija, Barcelona
Spānija, Barcelona
Spānija, Barcelona


Pēc tam uzgājām ar olimpiskajām spēlēm saistītu parku, kas bija dikti patīkama un mierīga vieta. Nekādas cilvēku kņadas. Perfekta vieta piknikam.

Vispār gribēju pierakstīt, ka pretēji gaidītajam, Barcelona ir salīdzinoši tīra pilsēta. Vismaz, ja salīdzina ar Franciju.

Spānija, Barcelona, Estadi Olimpic de Montjuic
Spānija, Barcelona, Estadi Olimpic de Montjuic
Spānija, Barcelona, Estadi Olimpic de Montjuic
Spānija, Barcelona, Estadi Olimpic de Montjuic
Spānija, Barcelona, Estadi Olimpic de Montjuic
Spānija, Barcelona, Estadi Olimpic de Montjuic
Spānija, Barcelona, Estadi Olimpic de Montjuic
Spānija, Barcelona
Spānija, Barcelona


Kad beidzot, beidzot nokļuvām Monjuic parkā, atklājām, ka tur ir aplūkojams cietoksnis. Cena likās iepriecinoši neliela un izlēmām pili aplūkot. Atklājās, ka svētdienās ieeja ir bezmaksas. Lieliski! Ak, jūra un senatnīgs cietoksnis, ko gan man vēl vajag?

Spānija, Barcelona, Castell de Montjuic
Spānija, Barcelona, Castell de Montjuic
Spānija, Barcelona, Castell de Montjuic
Spānija, Barcelona, Castell de Montjuic
Spānija, Barcelona, Castell de Montjuic
Spānija, Barcelona, Castell de Montjuic
Spānija, Barcelona, Castell de Montjuic
Spānija, Barcelona, Castell de Montjuic
Spānija, Barcelona, Castell de Montjuic
Spānija, Barcelona, Castell de Montjuic
Spānija, Barcelona, Castell de Montjuic


Pēc tam izdomājām, ka varētu aizčāpot līdz Museu Maritim. Pa ceļam atklājām ļoti dīvainus kokus ar adatainiem stumbriem. Beigās izrādījās, ka arī šis muzejs svētdienās ir bezmaksas! Cik iepriecinoši! Ak, ekspozīcija par zemūdens fotoaparātu attīstības vēsturi, izstāde par pirātiem Vidusjūrā un laivas, laivas laivas...

Spānija, Barcelona
Spānija, Barcelona
Spānija, Barcelona
Spānija, Barcelona
Spānija, Barcelona
Spānija, Barcelona
Spānija, Barcelona - Kristīna cenšas nofočēt adatas
Spānija, Barcelona  - Solveiga cenšas nopurināt zemē kādu augli
Spānija, Barcelona - visi luksofori ir saulaini dzelteni
Spānija, Barcelona, Museu Maritim
Spānija, Barcelona, Museu Maritim
Spānija, Barcelona, Museu Maritim
Spānija, Barcelona, Museu Maritim
Spānija, Barcelona, Museu Maritim
Spānija, Barcelona, Museu Maritim
Spānija, Barcelona, Museu Maritim
Spānija, Barcelona, Museu Maritim
Spānija, Barcelona, Museu Maritim


Pēc muzeja iemetām aci gājēju ielā La Rambla, uz vienas afišas atklājām latvieša vārdu un tad jau devāmies uz savu ciemu, kur atkal uz balkona uzrīkojām brīvdabas kino ar filmu „Hector and the Search of Hapiness”.

Spānija, Barcelona, La Rambla
Spānija, Barcelona - latvieši uzdarbojas
Pār mani šodien nāca atklāsme, ka ja vien eksistē iepriekšējās dzīves, tad es noteikti esmu bijusi pirāts Vidusjūrā. Jūs jautāsiet, kas man liek tā domāt, tātad: 1) es mīlu jūru, okeānu un tamlīdzīgus ūdeņiem pilnus plašumus; 2)es mīlu laivas, jahtas, kuģus; 3) es tik ļoti izbaudu ostu radīto atmosfēru; 4) es dievinu piedzīvojumus un ceļojumus; 5) dienvidu zemēs ar zilzaļiem jūras ūdeņiem es jūtos kā mājās; 6) man patīk ar jūrniecību saistīti muzeji, kuros aplūkojamas dažādas laivas, zobeni, šaujamie; 7) man vienmēr patikušas pirātu grāmatas un filmas; 8) es draugus saucu par vecām plekstēm; 9) un vēl un vēl un vēl... Nav vērts rakstīt, es vienkārši zinu, ka esmu bijusi pirāts Vidusjūrā.


Mēs ar Kristīnu tik daudz smējāmies, ka Raul mums jautāja: „Jūs katru dienu lietojal LSD?”.

Šodiena pierādīja, ka vislabākās lietas uzrodas neplānojot.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru