pirmdiena, 2015. gada 16. februāris

16. februāris

No rīta sniegs joprojām putināt putināja, bet pēcpusdienā beidzot uzspīdēja saulīte.

Šodien nodarbojos ar dažādu koka detaļu (atsegtas sijas, utml.) eļļošanu. Tas atsauca atmiņā prakses laikus un lielos lineļļas daudzumus....

Vihāaa, vēstule!!!

Uz jogas nodarbību ierados pirmā, tā nu mazliet papļāpāju ar Cedric. Viņš man jautāja, vai esmu ar jogu iepriekš nodarbojusies, kad atbildēju noliedzoši, viņš brīnījās, jo vērojot mani nodarbībās, viņam radusies sajūta, ka es ļoti labi pārvaldu savu ķermeni un ka jau iepriekš esmu ar jogu nodarbojusies. Interesanti. Savukārt nodarbības laikā Sandrine konstatēja, ka man ir laba līdzsvara izjūta. Nu lai jau tā būtu, man gan šķiet, ka tas ir vairāk saistīts ar to, ka, atšķirībā no dažiem citiem, kas ik pa laikam pļāpā vai mētā jociņus, es koncentrējos tikai uz savu ķermeni, jo bieži vien līdzsvara izjūta slēpjas lielākoties galvā un tajā, cik ļoti tu koncentrējies. Šodien jogas nodarbībā bija arī viens Sandrine draugs ar diviem sīčiem. Es no sākuma domāju: „Ak, nē, tas nozīmē, ka bērni visticamāk daudz trokšņos!”. Bet... kā jau man šad un tad to ir nācies secināt - bērni māk uzvesties labāk par pieaugušajiem. Abi mazie visu nodarbību bija pilnībā nodevušies notiekošajam un nemaz nepļāpāja, pēc nodarbības puika pat prasīja, vai ir iespējams apmeklēt jogu arī rītdien (eh, diemžēl tā ir tikai reizi nedēļā), kamēr nodarbības laikā Cedric nācās aizrādīt Sandrine, lai viņa pievēršas vingrojuma izpildei, nevis pļāpā... Njā...

Vakarā uz nezināmu laiku pie mums ieradās Asia – meitene no Polijas, kas līdz ziemas sezonai bija brīvprātīgā Le Fai, pēc sava projekta beigām aizbrauca uz Poliju, bet sapratusi, ka pēc dzīves kalnos nespēj dzīvot lielajā un steigas pilnajā Varšavā, atgriezās atpakaļ Francijā, lai izmantojot woof.org iemācītos gatavot kazas sieru vai darīt ko tamlīdzīgu. Kamēr viņa ir woof meklējumos, viņa padzīvos pie mums.

He, he, amerikānis joprojām turpina mani apgādāt ar lasāmvielu. Ak jel, es taču nespēju tik ātri lasīt!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru